projects

Zəmanət Xaric Dəstək

Aşağıdakı hallarda cihazlara zəmanətli təmir qaydaları tətbiq edilmir: zəmanət müddətin bitməsi, alışı təsdiq edən sənədin olmaması, cihazın yanlış şəkildə istismar edilməsi (bax Zəmanət xidmətinin şərtləri) düzgün şəraitdə və mühitdə istifadə edilməməsi və bir sıra başqa hallarda.

Həmçinin, aşağıdakı insidentlər zəmanət dəstəyinin imtinası üçün səbəb ola bilər: qurğunun istifadə yerində torpaqlamanın olmaması və ya doğru şəkildə təmin edilməməsi, müvafiq texniki səlahiyyəti olmayan şəxs tərəfindən müdaxilə zamanı, cihazın texniki xüsusiyyətləri dəyişildikdə, kabellərin zədələnməsi və ya qırılması baş verdiyi hallarda.

Zəmanət xaric işlərin qiymətləndirilməsi konkret model, cihazın gücü, akkumulyatorların sayı və aktual problemdən asılıdır.

Eyni zaman “UPS Servis” şirkəti aşağıda qeyd edilən ticarət markaları altında istehsal olunan cihazların pullu müayinə və təmir işlərini həyata keçirir: AC/DC, Aksa, APC, Artronic, Çetinkaya, Delta Elektronics, East, Enel, Elen, GenPower, Gucbir, Huawei, Inform, Jett, Megisan, Power Elektronik, Servomatik, Tuncmatik

Həmçinin müştəri təmir və müayinə işlərini xidmət mərkəzimizdə etdirməmək qərarına gəldikdə bunları cihazın ilkin quraşdırma məkanında ödənişli şəkildə həyata keçirə bilərik. Texniki müayinədən sonra müştəri cihazın təmir edilməsinə qərar verdiyi halda diaqnostikanın ödənişi təmirin yekun dəyərinin hesablanmasında nəzərə alınacaq.[

“UPS Servis” şirkəti təmir və əvəz edilmiş ehtiyat hissələri və komponentlər üçün 3 aydan 12 aya qədər zəmanət təqdim edir.

Zəmanət daxil Xidmət

“UPS Servis” şirkəti bir neçə istehsalçının rəsmi servis mərkəzidir və biz aşağıdakı brendləri tərəfindən istehsal olunan məhsullar üçün bütün lazımi dəstəyi göstəririk:

 Makelsan, Türkiyə - www.makelsan.com.tr

 Socomec, Fransa - www.socomec.com (yalnız UPS məhsullarına)

 Tescom, Türkiyə - www.tescom-ups.com

 Tripp Lite, ABŞ - www.tripplite.com

Zəmanət müddəti və şərtləri istehsalçı tərəfindən müəyyən edilir, başqa sözlə zəmanətli xidmət müvafiq istehsalçının təsis edilmiş qaydalarına uyğun həyata keçirilir. Lakin eyni zaman bütün məhsullar üçün tətbiq edilən ümumi şərtl və qaydalar da mövcuddur.

Zəmanətli dəstək tələbi ilə daxil olan cihazlar satan şirkətin imza və möhürü olan zəmanət kartı (zəmanət talonu), bəzi hallarda isə həmçinin satış tarixi qeyd olunan satışı təsdiq edən (hesab, qəbz, qaimə) sənədlər ilə müşayiət olunmalıdır.

Zəmanətli dəstək yalnız zavod mənşəli müəyyən qüsur və nasazlıqlar olduğu halları əhatə edir. Zəmanət normal köhnəlmə və ya qəza, sui istifadə, zorakılıq və ya etinasızlıq nəticəsində yaranmış problemlərə şamil edilmir. Fiziki zədələnmə əlavəmətləri olan cihazlara servis mərkəzi zəmanət dəstəyinin göstərilməsindən imtina edə bilər.

Zəmanətli halları müvafiq istehsalçının qaydalarından asılı olaraq təmir, ehtiyat hissələrinin dəyişilməsi və ya nasaz cihazın yenisi ilə əvəz edilmə yolu ilə həll edilə bilər.

“UPS Servis” yalnız orijinal ehtiyat hissələri və ya istehsalçı tərəfindən təsdiq edilmiş başqa mənşəli ehtiyat hissələri və digər komponentləri istifadə edir.

Dəyişdirilmiş ehtiyat hissələrinə və əvəz edilən modellərə zəmanət istehsalçının qaydaları və reqlamentinə müvafiq olaraq nəzərdə tutulub.

Bütün zəmanət daxili işləri bizim servis mərkəzində həyata keçirilir, başqa sözlə yalnız servis mərkəzimizdə keçirilən təmir və başqa zəmanət işləri ödənişsizdir. Servis mərkəzimizdən qıraqda keçirilən işlər yalnız müştəri ilə əvvəlcədən razılaşma olduğu hallarda ödənişsiz ola bilər.

Ünvan: AZ1075, Black Pearl Plaza, Ə. Rəcəbli küç.186, Bakı, Azərbaycan

e-mail: info@upss.az

İş saatları:
B.e.-Cü. – 9:00 - 18:00
Şənbə – 9:00 - 14:00

© 2018 UPS Servis. Bütün hüquqlar qorunur